Vi tilbyder online booking

Vi tilbyder online booking - Se mere

Sundhedsabonnement til din hund eller kat

Sundhed i system

Vi tilbyder en plan, så dit dyr bl.a. sikres regelmæssige sundhedsundersøgelser, vaccinationer (efter dyrlægens skøn) og tandtjek udført af vores kompetente dyrlæger eller veterinærsygeplejersker. Du får råd og vejledning, i hvordan vi kan forebygge problemer og sygdomme hos dit dyr i fremtiden.

Sammen tager vi ansvar for dit dyrs sundhed, hvilket i sidste ende giver glade og friske dyr. Du får mulighed for at sprede de udgifter, du har på dit dyrs sundhed i faste månedlige betalinger, samtidig med at du sparer penge.

Hvad giver VetPlan dig?

Din dyrlæge har skabt en skræddersyet plan for dit dyr. En VetPlan® inkluderer typisk de vigtigste undersøgelser og vaccinationer, som dyrlægen vurderer, at dit dyr har brug for i løbet af året. VetPlan® er ikke en forsikring. Du kan derfor med fordel tegne en forsikring til uforudsete omkostninger.

Tilmelding og månedlige betalinger

Du tilmelder dig og betaler første måneds afdrag på klinikken, hvorefter alle betalinger foregår automatisk og nemt via betalingsservice gennem din bank.

Se vores VetPlaner til hunde og katte i menuen venstre.

Dit dyr i trygge hænder

En tryg sundhedsplan til din bedste ven

VetPlan er en sundhedsplan for dit dyr. Det er en abonnementsordning, så du kan abonnere på forebyggende pleje og sundhed. I en VetPlan får dit dyr adgang til ydelser som fx sundhedsundersøgelser, tandtjek, vaccination og store rabatter på foder.

En løbende kontrol betyder, at eventuelle sygdomme og tandproblemer bliver opdaget i god tid. Det er til stor gavn for dit dyrs sundhed og kan i sidste ende spare dig for mange uforudsete udgifter.

▶▶▶ Kontakt os om en VetPlan®